Demo Site

Monday 24 May 2010

Kodėl aš perku diskus ir mano diskų sąrašas

Mano bendraamžiai vadina mane nevisprote. Todėl, kad aš perku diskus. Žinoma, juk galima visada pavogti, ką jie sėkmingai ir daro.

Nesakau, kad aš nevogiu diskų. Aš juos taip pat siunčiuos torrent‘ais, tada milijoną kartų perklausau, laukiu išpardavimų, kad nusipirkčiau diską. Gimtadieniui visada džiaugiuos gaudama gera diską, nes visa: viršelis, pats diskas, lyrics‘ai man atrodo dieviška ir aš stengiuos plėsti savo diskų sąrašą. O geresnių lietuviškų grupių diskus aš perku beveik visada- juk reikia kažkaip paremti, nors tie pinigai ir nueina įrašų kompanijoms.

O dabar apžvelgsiu savo diskus, tie, kurie originalūs ir apsigyveno mano kambaryje, nes diskų aš turiu begales. 



Biplan- Nuodai. P.S. Lyg Paskutinį Kartą


Nepirkau, o radau pas tėtį. Seniau stumdavau ant Biplan‘ų, nes žinojau tik tas dainas, kurios yra paikos. Albumu jie pralenkė patys save, kai paklausiau, tai diskas tapo antruoju po „Pockets Full Of Fun“ lietuvišku disku.




Jurga – +37 (Goal Of Science)

Nuomonės apie jį neturiu, nes nei kart neklausiau. Tik žinau, kad jis ale labai ekologiškas yra. 
 

Rūta Ščiogolevaitė – Paskutinis Šokis

Laikomas lentynoj tik dėl „If I Ever Make You Cry“



Damien Rice – 9

Niekad taip pat pilnai neperklausiau, tik kažkada buvau pasinešus ant „9 Crimes“



Oasis – (What‘s The Story) Morning Glory

Kaip aš zyziau kol gavau šitą diską..:) Pirktas už dvidešimt ar penkiolika litų per išpardavimą. 


Oasis – The Masterplan

Taip pat pirktas per išpardavimą, už tą patį dvidešimt litų. 


Franz Ferdinand – You Could Have It So Much Better

Buvau gimtadieniui užsiprašius- gavau. Nepakartojamas artwork‘as, ranka rašyti lyrics‘ai, o pati disko energija:) Tobulas diskas.


Gravel – Pockets Full Of Fun

Be jokių konkurentų- geriausias lietuviškas diskas. Nučiupinėtas milijoną kartų, klijuotas, su Sinickio autografu viduj. Laikysiu aš jį tikriausiai iki senatvės. Kažkada nešiodavaus rankinėj jį kaip talismaną kokį.


Brainers – Disco Balls

Aš jį jau seniai mačiau ir galvojau iš pavadinimo, kad čia kažkokia technūškė bus. O pasirodo visai ne, net sakyčiau labai geras diskas. Gaila, nebėra tos grupės.


Oasis – Heathen Chemistry 

O su šitu baisiai nusisekė- radau už vos penkis litus. Ir negalėjau nepaimti. Jis man vasara dvelkia, gėriu tokiu. Gaila tik lyrics‘ų nėra.


Arctic Monkeys – Humbug

Paskutinis diskas, kurį nusipirkau. Ir savo wishlist‘e turiu susirašius visus Arctic‘ų diskus, tikiuos kažkada nusipirksiu:) 
 




milda

3 comments:

Karolė said...

naaais.
perklausyk geriau Rice'ą, mm.
PFOF FTW.

Marchello said...

mldc Mildencija, keep goin':)

Danielė. said...

Wooo, smagu, kad kažkas visdar perka diskus. Ir jausmas visai kitoks kai laikai rankos tą albumą, o ne parsisiunti iš torrentų. Aš jau senokai galvoju įsigyt va šitą dalyką http://www.amazon.com/Placebo-Box-Set/dp/B0027HB9VS bet damn it, gaila santaupų. :D

Post a Comment

Labels

10 (1) A-Ha (1) albumai (4) alina (3) arctic (1) Arctic Monkeys (8) Artworks (2) asmeniškumai (1) Atika (1) atostogos (1) atradimai (1) b-sides (3) Bangles (1) beady eye (1) bieber (1) Biplan (1) birute (3) Birutė (17) Brainers (1) cd (3) chairs and tables (1) Cher (1) chicken (1) clayderman (1) cob (1) coldplay (3) Colour of the trap (1) covers (1) Cyndi Lauper (1) dainų žodžiai (1) Damien Rice (1) Danielė (3) debiutas (2) debiutinis (2) depeche mode (1) directing (1) diskai (3) Editors (2) evil twin (1) festivaliai (2) flamingo (5) florence and the machine (1) folk (1) Franz Ferdinand (2) freaks on floor (1) gang (1) garbanotas bosistas (1) George Michael (1) gera (3) gig (5) gimtadienis (1) give me fire (1) Gravel (4) gravity the seducer (1) grupes (5) hard (1) Humbug (2) Inculto (1) indie (2) interpol (1) interviu (2) itaka (1) Jurga (1) justin (1) karole (19) karolė (8) kate nash (1) kaunas (1) Kelly Jones (1) Kings Of Leon (2) kompaktai (2) koncertai (3) koncertas (4) kongresu (1) kuryba (1) labtwat (1) ladytron (1) last season (1) laukiami (2) lietuva (3) linksmos (1) liūdnos (1) livecamp (2) liverpool (4) loftas (1) Luke Pritchard (1) lyrics (3) mando diao (3) markas palubenka (1) martynas (3) matthew morrison (1) meilė (1) melanie pain (1) metų laikai (1) michael bubble (1) milda (23) miles kane (2) miroslavas (1) monkeys (1) muzika (2) my little sue (1) mylo (1) naubertas (1) naujas CD (2) neisleistos (1) nepatinka (1) nevirskinu (1) Nirvana (1) noel gallagher (1) nouvelle vague (1) nuomones (6) nuorodos (1) Oasis (3) phoenix (2) piano (1) Pitbul (1) Placebo (2) playlist (3) Pockets Full Of Fun (1) pogo (2) pop (3) priestaravimai (2) priežastis (1) progfest (1) quality (1) records (1) red hot chili peppers (2) rekomendacijos (4) rekomenduojam (4) richard (1) rock (4) Rock am ring (1) ruduo (2) rumai (1) Ščiogolevaitė (1) šiauliai (2) siena (3) Sigur Rós (1) single (2) sinickis (4) soundtrack (1) spring (1) Stereophonics (1) Sterephonics (1) suck it and see (3) sugalvojau daina as vonioj (1) Švedija (1) tattoo (1) the baseballs (1) the colours of bubbles (8) the cure (1) the killers (1) The Kooks (3) The Last Shadow Puppets (3) the national (1) The Smiths (1) the strokes (1) The xx (2) tomas (3) Tomas Sinickis (2) topai (4) torrent (1) video (1) Viršeliai (2) visi (3) Wham (1) white lies (1) winter (1) wolf (1) wolf gang (1) wolfgang (1) wolfmother (1) xyloto (1) zudyt (1)

Playlist