Demo Site

Friday 31 December 2010

aš, muzika ir 2010

sveiki,
nežinau, ką ir beparašyt. žinau, kad užkniso visos praėjusių metų apžvalgos, kas gero buvo nuveikta, kas kokius savo tikslus pasiekė ir kas ne. o aš tiesiog apžvelgsiu kas gero šiais metais įvyko mano muzikoje.

metų atradimai
  • kings of leon
    nežinau, kodėl aš nežinojau jų ankščiau. bet ankščiau tikrai rašiau apie juos ir galit pasiskaityt čia. true love way dar dabar iš atminties ištraukia karštos karštos vasaros vaizdus ir prisiminimus.
  • the killers
    labai man pačiai keista, nes iki galo atradau juos tik šių metų žiemą. o atrodo, kad klausau jau balažin kiek laiko. o dabar, atėjus dar vienai žiemai, aš išsitraukiu juos naujam atgimimui. taigi, aš atradau juos gal net dukart šiais metais.
  • the kooks
    britiškas britiškas akcentas, paprasti lyricsai ir luke balsas- viskas, ko reikia vasarai. aš tikiuos, kad ateinanti vasara bus lygiai tokia pat gera ir aš vėl klausysiu the kooks.

apibendrinant, mano atradimai atrodo gana juokingi, nes atradau seniai visiems žinomas grupes, tiesiog man jos buvo nežinomos. kitais metais pažadu pasikapstyt giliau. :)

metų koncertai (suskaičiavau jų 10)
šiaip gan juokinga, nes aš aplankau jų ganėtinai mažai, bet visdėlto, turiu savo favoritus.
  • Flamingo 5-erių metų gimtadienis.
    labiausiai išsiskyrė tikriausiai todėl, kad pusę koncerto pliaupė vasariškas lietus, bet tai mum pridėjo tik daugiau jėgų šokiams. flashback
  • Tomas Sinickis 2010-03-06
    nežinau. tada buvo smagu visai ir aš priskirčiau prie geriausių metų koncertų.
  • Colours of Bubbles EP pristatymas 11-20
    šiaip visi šiais metais cob'ų koncertai buvo geri, bet per šitą aš jau žadėjau alpt, o pasitraukt nuo scenos visiškai nesinorėjo.

statistika
mano last.fm šiais metais sako, kad
  • dažniausiai klausytos grupės: arctic monkeys, oasis ir the killers
  • dažniausiai klausomi albumai: the kooks - inside in/inside out, arctic monkeys - humbug ir the killers - day & age
  • daugiausia perklausytos dainos: arctic monkeys - cornerstone, colours of bubbles - today ir mandolino ir the kooks - naive. telefono playlistas prie šitų dainų dar prideda arctic monkeys - 505 ir the killers - smile like you mean it.

tiek šiais metais :)
tikiuosi, kad mūsų blogas dar gyvuos ir kitais metais ir mes dar susimatysim.


milda

0 comments:

Post a Comment

Labels

10 (1) A-Ha (1) albumai (4) alina (3) arctic (1) Arctic Monkeys (8) Artworks (2) asmeniškumai (1) Atika (1) atostogos (1) atradimai (1) b-sides (3) Bangles (1) beady eye (1) bieber (1) Biplan (1) birute (3) Birutė (17) Brainers (1) cd (3) chairs and tables (1) Cher (1) chicken (1) clayderman (1) cob (1) coldplay (3) Colour of the trap (1) covers (1) Cyndi Lauper (1) dainų žodžiai (1) Damien Rice (1) Danielė (3) debiutas (2) debiutinis (2) depeche mode (1) directing (1) diskai (3) Editors (2) evil twin (1) festivaliai (2) flamingo (5) florence and the machine (1) folk (1) Franz Ferdinand (2) freaks on floor (1) gang (1) garbanotas bosistas (1) George Michael (1) gera (3) gig (5) gimtadienis (1) give me fire (1) Gravel (4) gravity the seducer (1) grupes (5) hard (1) Humbug (2) Inculto (1) indie (2) interpol (1) interviu (2) itaka (1) Jurga (1) justin (1) karole (19) karolė (8) kate nash (1) kaunas (1) Kelly Jones (1) Kings Of Leon (2) kompaktai (2) koncertai (3) koncertas (4) kongresu (1) kuryba (1) labtwat (1) ladytron (1) last season (1) laukiami (2) lietuva (3) linksmos (1) liūdnos (1) livecamp (2) liverpool (4) loftas (1) Luke Pritchard (1) lyrics (3) mando diao (3) markas palubenka (1) martynas (3) matthew morrison (1) meilė (1) melanie pain (1) metų laikai (1) michael bubble (1) milda (23) miles kane (2) miroslavas (1) monkeys (1) muzika (2) my little sue (1) mylo (1) naubertas (1) naujas CD (2) neisleistos (1) nepatinka (1) nevirskinu (1) Nirvana (1) noel gallagher (1) nouvelle vague (1) nuomones (6) nuorodos (1) Oasis (3) phoenix (2) piano (1) Pitbul (1) Placebo (2) playlist (3) Pockets Full Of Fun (1) pogo (2) pop (3) priestaravimai (2) priežastis (1) progfest (1) quality (1) records (1) red hot chili peppers (2) rekomendacijos (4) rekomenduojam (4) richard (1) rock (4) Rock am ring (1) ruduo (2) rumai (1) Ščiogolevaitė (1) šiauliai (2) siena (3) Sigur Rós (1) single (2) sinickis (4) soundtrack (1) spring (1) Stereophonics (1) Sterephonics (1) suck it and see (3) sugalvojau daina as vonioj (1) Švedija (1) tattoo (1) the baseballs (1) the colours of bubbles (8) the cure (1) the killers (1) The Kooks (3) The Last Shadow Puppets (3) the national (1) The Smiths (1) the strokes (1) The xx (2) tomas (3) Tomas Sinickis (2) topai (4) torrent (1) video (1) Viršeliai (2) visi (3) Wham (1) white lies (1) winter (1) wolf (1) wolf gang (1) wolfgang (1) wolfmother (1) xyloto (1) zudyt (1)

Playlist